ЩОДО ОБ'ЄКТИВНОСТІ ОЦІНЮВАННЯ РОБОТИ КЕРІВНИКІВ КОМУНАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ.
Кожна монета має дві сторони. І якщо розглядати тільки її одну сторону – то очевидно неможливо дати об’єктивну оцінку всім недолікам і перевагам саме цієї монети… Проте в Вінницькій обласній раді проходить щорічне оцінювання роботи керівників комунальних закладів, де оцінку дають лиш одній стороні монети (керівникам закладів) і зовсім не намагаються встановити істину – а в яких реальних умовах ці керівники взагалі вимушені працювати? Однак в даній ситуації вирішуються долі людей, і в деяких випадках вирішуються шляхом перебирання на себе окремими депутатами функцій суду, в якому можливо собі без доказів і підтверджених фактів стерти будь-кого в попіл. Або не стерти… Керуючись виключно власними емоціями (а скоріше виходячи з меркантильного інтересу), а отже виключно суб’єктивно і не на користь жителям області – карати і милувати за те що є, і за те чого немає в природі. Прем'єр-міністр Володимир Гройсман днями проговорився, хто на його думку є «мамою» корупції в Україні. До нас доходить інформація про те, хто є стовпами і стовпчиками корупції на Вінниччині. Користуючись певною відстороненістю від облрадівських подій Анатолія Олійника (що пов’язано не тільки з станом його здоров'я) – знайшлися охочі пограти в «добрих» і «недобрих» поліцейських… До кого вони «добрі», як і до кого «недобрі» громадськості зрозуміло… Як зрозуміло і те, що в когось на 3-му році від розстрілів патріотів на Майдані – хватає сміливості приміряти на себе корупційні «лаври» зметеної народом «партії регіонів». Народ стомився пробачати і давати чергові шанси недостойним політикам. Потрібно пам’ятати, що найгірші часи наступають тоді, коли справедливість і закон відкидаються як непотріб. Однак це рано-чи-пізно приводить до інших наслідків викладених в іншій народній мудрості…І вже не про дві сторони монети – а про палку, яка таки має два кінці…
№ 14 від 14 лютого 2017 р.
Голові Вінницької обласної ради А.Олійнику
Депутатам Вінницької обласної ради
ЩОДО ОБ'ЄКТИВНОСТІ ОЦІНЮВАННЯ РОБОТИ КЕРІВНИКІВ КОМУНАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ.
Як вінничани, ми – одні із співвласників комунальної власності Вінницької області. І тому маємо право знати чи вона законно і ефективно використовується.
Роботу будь-якого комунального закладу, у відповідності до чинного законодавства, забезпечує власник в особі обласної ради та ОДА, якій делеговані відповідні повноваження. Керівник закладу лише виконавець.
Власник формує бюджет відповідно до потреб, контролює ефективне використання майна.
ОДА в особі профільного Департаменту (управління) реалізує державну політику в відповідній галузі, формує кошторис видатків закладів комунальної власності, та організує їх матеріально-технічне забезпечення.
Керівник забезпечує функціонування закладу (виконання статутних завдань) в межах виділених бюджетних асигнувань.
Керівники прозвітували про те, як ефективно вони використовують кошти платників податків, комунальну власність для надання закладом послуг.
А яким чином власник і уповноважений ним орган забезпечив заклад всім необхідним для виконання статутних завдань ми не почули нічого.
Як же можна об’єктивно оцінити діяльність цих керівників? І чому порушене наше право, як співвласників, на повну і достовірну інформацію?
Тому прошу прозвітувати про те, як власник і головні розпорядники коштів виконали свої обов’язки по відношенню до комунальних закладів, діяльність керівників яких оцінюється, а саме основне: на скільки відсотків від потреби вони профінансовані?
Дякую, з повагою
Керівник Департаменту з надання правової допомоги та інформації Вінницької ОГО «Народна Армія Спасіння Вінниччини» Володимир Іващенко