ЗВЕРНЕННЯ ДО ГОЛОВИ ОБЛАСНОЇ РАДИ ЗА ПІДСУМКАМИ НАРАДИ ЩОДО ВРЕГУЛЮВАННЯ ПИТАНЬ ВИКОРИСТАННЯ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ.
№ 98 від 29 вересня 2016 р. Голові Вінницької обласної ради Олійнику А.Д.
Шановний Анатолію Дмитровичу!
Звертаємось до Вас як до власника комунального закладу Вінницький обласний лікарсько-фізкультурний диспансер.
На нараді в Департаменті охорони здоров’я Вінницької ОДА 29.09.2016 року директор Департаменту Людмила Грабович озвучила рішення ОДА та обласної ради про виставлення на продаж приміщення, що є комунальною воласністю області по вул. Грушевського 2. У звязку з цим до 07.10.2016 року Вінницький обласний лікарсько-фізкультурнитй диспансер має звільнити займане, на умовах оренди, приміщення по вул. Грушевського, 2 у м.Вінниці.
Головному лікарю закладу Чернишуку С.Н. було заявлено, що в разі його відмови терміново переїхати в приміщення Вінницького обласного спеціалізованого клінічного диспансеру протирадіаційного захисту – диспансер:
- буде виселений з орендованих приміщень в зв’язку з несплатою орендної плати (заборгованість, за словами Грабович, більше вже 20 тис. грн.);
- не отримає фінансування на 2017 рік. Іншими словами, припинить своє існування.
Ми неодноразово інформували Вас, що протягом 2016 року Людмила Грабович здійснює дії по незаконній ліквідації Вінницького обласного лікарсько-фізкультурного диспансеру: затвердила кошторис, яким передбачена виплата орендної плати лише на 7 місяців, а заробітної плати на 8 місяців. Більше того, на даний час, Грабович створила штучну заборгованість по заробітній платі за серпень-вересень.
На нараді виступив голова Комісії обласної ради з питань регулювання комунальної власності Олександр Масленніков. Він гарантував від імені комісії та обласної ради, що всі необхідні рішення щодо переїзду будуть прийняті.
Виходячи з вищевикладеного, просимо Вас, як власника, негайно забезпечити дотримання чинного законодавства в питаннях використання обласної комунальної власності та функціонування комунального закладу Вінницький обласний лікарсько-фізкультурний диспансер:
- припинити протиправні дії Людмили Грабович за фактом незаконного втручання в управління майном обласної комунальної власності;
- надати розпорядження голови обласної ради або рішення обласної ради про переселення лікарсько-фізкультурного диспансеру в приміщення диспансеру протирадіаційного захисту чи інше приміщення з гарантією про надання необхідних, у відповідності до чинного законодавства, площ;
- розглянути питання законності дій депутата Вінницької обласної ради, голови Комісії обласної ради з питань регулювання комунальної власності Олександра Масленнікова.
Також на нараді 29.09.2016 р. прозвучала фраза Л.О.Грабович про те, що НАС Вінниччини приймає недостатні міри по врегулюванню питань фінансування лікарсько-фізкультурного диспансеру в правовому полі, на що заперечую ти, що 28.09.2016 р. до Вінницького окружного адміністративного суду подано позов з цих питань (додаток 1), про що Вас інформую, та пропоную вирішити питання в досудовому порядку.
Керівник Департаменту правової допомоги та інформації Вінницької ОГО «Народна Армія Спасіння Вінниччини» В.М.Іващенко
Додаток 1
ДО ВІННИЦЬКОГО ОКРУЖНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ
Позивач: Іващенко Володимир Миколайович, керівник Департаменту правової
допомоги та інформації Вінницької обласної громадської організації
«Народна Армія Спасіння вінниччини», проживаючий в м.Вінниці по 1-му
провулку Глінки, 22, пошт.інд.21019, т. 068 2103500.
Адреса для листів: 21050, м.Вінниця-50, а/с 8180.
Відповідачі: 1.Керівник Департаменту охорони здоров'я Вінницької ОДА Грабович
Людмила Олексіївна, 21036, м.Вінниця, вул..Хмельницьке щосе, 7,
тел.. (0432) 661205, e-mail [email protected]
2.Вінницька обласна рада, інд.21000, м.Вінниця, вул.Соборна, 70,
тел..(0432) 592110
Адміністративний позов.
13.01.2016 року директор Департаменту охорони здоров’я Вінницької ОДА Людмила Грабович звернулась з клопотанням до директора Департаменту фінансів Миколи Копачевського про зменшення обсягу поточних видатків на 2016 рік із розрахунку функціонування Вінницького обласного лікарсько-фізкультурного диспансеру на 8 місяців (додаток 1) обґрунтувавши таку необхідність недостовірною інформацією, очевидно видуману саме Л.О.Грабович - про РЕОРГАНІЗАЦІЮ Вінницького обласного лікарсько-фізкультурного диспансеру, чим поставила в оману директора Департаменту фінансів Вінницької ОДА Миколу Копачевського, та депутатів Вінницької обласної ради, до виключної компетенції яких належить прийняття рішень щодо ліквідації комунальних закладів, А ВОНИ ТАКОГО РІШЕННЯ НЕ ПРИЙМАЛИ, що свідчить про самоправство Грабович Л.О. та зловживання нею службовими повноваженнями, адже вона ЗОБОВ'ЯЗАНА діяти виходячи виключно з положень статті 19 Конституції України, яка зобов’язує органи державної влади та місцевого самоврядування, їх посадових і службових осіб діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України – однак директор Департаменту охорони здоров'я Вінницької ОДА Грабович Людмила Олексіївна, будучи службовою особою органу державної влади, а тому зловживаючи владою і службовими повноваженнями, вчинила дії на шкоду інтересам служби, що завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян, державним і громадським інтересам, інтересам Вінницької обласної ради, як власника ВОЛФД, та інтересам самого Вінницького обласного лікарсько-фізкультурного диспансеру, як юридичної особи, про що свідчить і лист головного лікаря ВОЛФД Чернишука С.Н. від 01.09.2016 р. за № 117 прокурору Вінницької області (додаток 2).
20.01.2016 року диспансеру був затверджений кошторис на 2016 рік у сумі 1303100 грн. (додаток 3).
16.02.2016 року з кошторису ВОЛФД було вилучено 444 000 грн. (додаток 4-довідка до зміни до кошторису № 164 від 16.02.2016 р.).
Всім цим діям передувало прийняття депутатами Вінницької обласної ради 7 скликання 11.02.2016 р. рішення № 58 «Про внесення змін до рішення 3 сесії обласної ради 7 скликання від 16 грудня 2015 року № 22 «Про обласний бюджет на 2016 рік» (додаток 5), в пункті 1.6 якого передбачено зменшення видатків загального фонду за КТКВК 080400 «Спеціалізовані поліклініки (в т. ч. диспансери, медико-санітарні частини, пересувні консультативні діагностичні центри тощо, які не мають ліжкового фонду)» на загальну суму 3659,900 тис.грн. Однак, що суттєво і незаперечно: депутати не знали, що прийняття даного рішення обґрунтовано на підставі недостовірної інформації Л.О.Грабович В ТОМУ ЧИСЛІ і про РЕОРГАНІЗАЦІЮ Вінницького обласного лікарсько-фізкультурного диспансеру, тобто вони були введені в оману, однак це свідчить про незаконність самого рішення прийнятого депутатами Вінницької обласної ради 7 скликання 11.02.2016 р. за № 58 «Про внесення змін до рішення 3 сесії обласної ради 7 скликання від 16 грудня 2015 року № 22 «Про обласний бюджет на 2016 рік», а саме пункту 1.6, де передбачено зменшення видатків загального фонду за КТКВК 080400 «Спеціалізовані поліклініки (в т. ч. диспансери, медико-санітарні частини, пересувні консультативні діагностичні центри тощо, які не мають ліжкового фонду)».
Директор Департаменту охорони здоров'я Вінницької ОДА Грабович Людмила Олексіївна є головним розпорядником коштів медичної галузі Вінниччини. Виключно до повноважень головного розпорядника коштів відповідно до положень ст.. 22 Бюджетного кодексу України відносяться функції із здійснення управління бюджетними коштами у межах встановлених йому бюджетних повноважень, організації та координації роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня. Також відповідно до чинного бюджетного законодавства головний розпорядник коштів затверджує кошториси підпорядкованих йому установ та закладів в забезпечує контроль їх виконання, та не мав права вносити клопотання до директора Департаменту фінансів Миколи Копачевського про зменшення обсягу поточних видатків на 2016 рік із розрахунку функціонування Вінницького обласного лікарсько-фізкультурного диспансеру на 8 місяців обґрунтувавши таку необхідність недостовірною інформацією - про РЕОРГАНІЗАЦІЮ Вінницького обласного лікарсько-фізкультурного диспансеру, чим поставила в оману директора Департаменту фінансів Вінницької ОДА Миколу Копачевського та депутатів Вінницької обласної ради, які прийняли незаконне рішення по п.1.6 рішення № 58 від 11.02.2016 р., так як дане рішення було обґрунтовано документом про зменшення обсягу поточних видатків на 2016 рік із розрахунку функціонування Вінницького обласного лікарсько-фізкультурного диспансеру на 8 місяців (додаток 1) в зв’язку з його реорганізацією, що не відповідало дійсності ні на момент подання 13.01.2016 року директором Департаменту охорони здоров’я Вінницької ОДА Л.О.Грабович клопотанням до директора Департаменту фінансів Миколи Копачевського, ні на момент прийняття депутатами Вінницької обласної ради 11.02.2016 р. пункту 1.6 рішення № 58, ні на сьогоднішній день 28.09.2016 р. момент подання даного адміністративного позову, про що прямо також свідчить і лист за підписом Л.О.Грабович № 09-1650 від 13.05.2016 р. (додаток 6).
Вінницька обласна рада, яка є власником Вінницького обласного лікарсько-фізкультурного диспансеру, з огляду на вищевикладене – зобов’язана за таких обставин скасувати незаконне рішення по п.1.6 рішення № 58 від 11.02.2016 р. «Про внесення змін до рішення 3 сесії обласної ради 7 скликання від 16 грудня 2015 року № 22 «Про обласний бюджет на 2016 рік», а головний розпорядник коштів медичної галузі Вінницької області директор Департаменту охорони здоров’я Людмила Олексіївна Грабович – повернути на рахунок Вінницького обласного лікарсько-фізкультурного диспансеру 444000 грн., які в нього були незаконно вилучені.
Згідно ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України – в даному випадку дії директора Департаменту охорони здоров’я Вінницької ОДА Л.О.Грабович та Вінницької обласної ради не відповідають чинному законодавству.
Виходячи з вищевикладеного, та керуючись ст.ст. 8, 19 Конституції України, КАС України – ПРОШУ:
1.Визнати таким, що не відповідає дійсності, а отже незаконним, обґрунтування зменшення поточних видатків на 2016 року Вінницького обласного лікарсько-фізкультурного диспансеру з розрахунку на 8 місяців в зв’язку з його реорганізацією, що викладено в клопотанні директора Департаменту охорони здоров’я Вінницької ОДА Л.О.Грабович до директора Департаменту фінансів Миколи Копачевського 13.01.2016 р. за №11-2/13-15, та скасувати його.
2.Зобов'язати директора Департаменту охорони здоров’я Вінницької ОДА Л.О.Грабович, як головного розпорядника коштів – повернути на рахунок Вінницького обласного лікарсько-фізкультурного диспансеру 444000 грн. передбачених на поточні видатки в 2016 р.
3.Визнати незаконним рішення Вінницької обласної ради № 58 від 11.02.2016 р. «Про внесення змін до рішення 3 сесії обласної ради 7 скликання від 16 грудня 2015 року № 22 «Про обласний бюджет на 2016 рік» в частині, а саме п.1.6. рішення № 58 в якому передбачено зменшення видатків загального фонду за КТКВК 080400 «Спеціалізовані поліклініки (в т. ч. диспансери, медико-санітарні частини, пересувні консультативні діагностичні центри тощо, які не мають ліжкового фонду») на загальну суму 3659,900 тис.грн. та скасувати його.
4.Звільнити мене, в зв’язку з тяжким матеріальним становищем, від сплати судового збору, а судові видатки віднести на сторону відповідачів солідарно.
ДОДАТКИ:
1.Копія листа Директора департаменту охорони здоров’я Людмили Грабович № 11-2/13-15 від 13.01.2016 р. – 2 арк.
2.Копія листа головного лікаря ВОЛФД Чернишука С.Н. від 01.09.2016 р. за № 117 - 1 арк.
3.Копія кошторису ВОЛФД на 2016 р. - 2 арк.
4.Копія довідки про зміни до кошторису № 164 від 16.02.2016 р. - 1 арк.
5. Копія рішення Вінницької обласної ради № 58 від 11.02.2016 р. – 3 арк.
6.Копія листа директора Департаменту охорони здоров’я Людмили Грабович № 09-1650 від 13.05.2016 р. – 1 арк.
7.Копія адміністративного позову 2 комплекти з додатками.
28 вересня 2016 року
Позивач Іващенко В.М.